HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Furcsaságok

2010.07.01. 23:10 :: zahor103

Azt a mindenit, több mint egy hónapja nem írtam már! Ez mondjuk nem csoda, amennyi munka van.... Elgondolkozni a németek furcsaságain - erre azért mindig akad egy kis idő. Össze is gyűjtöttem egyet-kettőt:

Például nagyon furcsa, hogy az ásványvizes kupakok színében nincsen semmi logika. Az RGB skála minden színében előfordulnak, és az embernek az apró betűben kell keresgélnie, hogy akkor most mentes, bubis vagy enyhe... Grrrr!

Ennél is szörnyűbb, hogy ha elfogyott a söröd, nem szabad összenyomni a flakont, különben buktál negyed ajrót (ami lassan a 75 forint felé közelít...) Pedig mennyire az ösztöneimben van!

Se a vizes flakont... Viszont - Magyarországgal ellentétben - bárhol visszaveszik, teljesen mindegy, hol vetted. Ha már hülyék a szabályaik, legalább jófejek. :)

 A múltkor Magyarhonban jártam, autóba ültem, vezettem. Ez még csak hagyján, de elsőbbséget adtam, lassítottam, átengedtem, minden létező és nem létező szabályt betartottam! És mindezt ösztönösen, mint ahogy az ember az üres sörös flakont nyomja össze.... :) basszus, német lettem?!

 VB van, hurrá! Mintha nem is Dél-Afrikában lenne.. Lassan az enyém az egyetlen autó, amin nincsen két zászló és/vagy nemzeti színű visszapillantó-sapka. (ami mellesleg irtó hülyén mutat, mintha egy zoknit húztak volna rá)

Távol áll tőlem, hogy panaszkodjak, de... :)) ...egyszerűen NEM LEHET MEGSZOKNI, hogy a Ctrl itt Strg, a Del pedig Entf!!! :SSSS És akkor a többiről még nem is beszéltem...Kimondva még szörnyűbb:

Kontrolcé-kontrolvé (magy.) = Stajerungcé-stajerungfau (ném.)

Mondd ki tízszer gyorsan egymás után. :DDDD

Nem, nincs éjjel-nappal. Tesco sincs. Se Madarasteszkó. Ez alapjában véve jó. Kivéve, ha vasárnap éhen halsz...

Ha a parkolás ITT fizetős, 100 méterrel odébb pedig ingyenes, akkor is ITT parkol mindenki. Hee???

Ezek úgy megnézik a Hondám, mintha kínai lenne (pedig japán, eh-eh). Német ember német kocsin kívül semmit sem ismer... Ja, és ha az időjárást már megbeszéltük, akkor csak az autókról lehet... Asszem elő kell fizessek valami autós magazinra. Tiszta ovi. :)))

 És végezetül, de nem utolsó sorban: az ebédszünet 12.30-kor kezdődik. Nem 12.29-kor és nem is 12.31-kor. Akkor is, ha nincs náluk óra vagy mobil. Se a falon. Basszus, a génjeikben van!

Remélem, tetszettek ezek a furcsaságok. Ha esetleg lenne valami, amit tudni szeretnél, hogy itt tényleg úgy van-e, akkor írj, és válaszolok! ;o)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr412124278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eva2011 2011.06.09. 14:39:37

:)

mindenki baromi kedves. Gyanús!!

:)

darált mák nuku...
süti beállítások módosítása