HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

osztrák lettem, nem turista

2011.02.17. 19:44 :: zahor103

Egészen véletlenül tévedtem ide a tavalyi blogomra... most látom, hogy már december eleje óta nem is írtam semmit, ami nem csoda, hiszen azóta szinte levegőhöz sem jutottam...

Viszont csodálkozva látom, hogy egész január-februárban minden nap minimum 3-4 látogató járt az oldalon. Bár lövésem sincs, kik vagytok, de akkor a kedvetekért írok pár sort az elmúlt két hónapról. Aztán jelezhettek, hogy olvastátok, így majd megtudom, kik voltatok. :)))

Decemberben előbb egy egészen spontán ötlettől vezérelt, ámde igen csodás londoni utazás, aminek a végén szuperül megfáztam és kábé karácsonyig rendbe sem jöttem..  :S Betegen hazaút, Bécsben bérleti szerződés aláírása, majd 5 napig olasz barátaim vendégül látása. London első éjjeléről csináltam egy kis videót is:

 

London maga egy csoda! Öszvissz két napot töltöttem a városban (pár nappal előtte még nem is tudtam, hogy oda utazom, ugyanis a Germanwings "blind booking" vagyis vak foglalás opciójával repültem, aminek lényege, hogy foglalsz 40 ajróért egy retúr jegyet, de csak fizetés után tudod meg, hova szól. Zseniális!! Mindenkinek ajánlom, aki N.o-ban él és van egy szabad hétvégéje vagy 1-2 nap szabija!)

No de vissza Londonba: a két nap alatt láttam többek között a Towert, a Big Bent, a London Eye-t, a Notting Hill-i könyvesboltot :)), egyiptomi fáraókat, asszír építményeket, a Rosette-követ eredetiben, Monet, Van Gogh, Rembrandt és számos világhírű festő műveit eredetiben, az Apollo 11 kabinját, amivel elsőként ember szállt a holdra, Stephenson gőzmozdonyát, és még sorolhatnám vég nélkül. És a legdurvább, hogy a British Museum, a National Gallery, a Science meg a Natural History Museum is mind-mind ingyenes!!! Besétálsz, még a kabátod és csomagod se kell letenned, és már nézheted is ezeket a csodákat!! Basszus...

Mondjuk a science meg a national history nekem nagyon gagyi volt. Azt inkább iskolás gyerekeknek találták ki. A T-Rexen már nem bírtam visszatartani a nevetést. fel is vettem videóra, nehogy kimaradjatok ebből a fenomenális élményből :)

 

No de nem ragadok le Londonnál, mert akkor sosem érek a végére, úgyhogy tőszavakban a december-január: Karácsony sok-sok élménnyel. Aztán rögtön utána költözés Neckarsulmból Bécsbe. Két nap alatt, őrült sebességgel!!! Szilveszter a havas Mátrában, majd kiköltözés Bécsbe.

Január 3. óta Bécsben élek, egyre kevésbé nomád körülmények között. :) A lakás ugyanis eredetileg teljesen üres volt, s most apránként egyre szebb lesz. Minden nap van valami új, ma például felfúrtam és bekötöttem két lámpát is. Persze a nagy durranás az lesz, amikor megjönnek a várva várt bútorok. Már csak néhány hét.

Munka téren természetesen 110%-os kihasználtság... Sok üzleti út, az új céges autóval, aminek jó oldala, hogy van céges autó, rossz oldala, hogy így sokkal kevesebbet repülök. :) Tavaly év végén összeszámoltam, hogy 2010-ben 27-szer üültem repülőn!! (ebben azért voltak magánutak is.)

Múlt héten nagy kiállítás Stuttgartban. napi 25 óra munka, de azért este későn volt egy kis levezetés:) A képen kedvenc kollégámmal:

A hétvégék többségét eddig Budapesten töltöttem, mert mindig akadt valami apropó. Most már várom a tavaszt, hogy végre Bécsre is jusson idő. Eddig sajnos nem sokat láttam belőle.

No, hát tudnék írni még vég nélkül, de hulla fáradt vagyok, így befejezem mára. 

Ha olvastad, akkor írj mailt, mert tényleg kíváncsi vagyok, ki téved csak úgy ide a blogra.. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr972668816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása