HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Találkozás 10 év után

2010.04.30. 23:50 :: zahor103

Majdnem 10 éve volt, mégis olyan, mintha tegnap történt volna: egy év Heidelbergben, rengeteg utazással, bulival, és sok-sok új baráttal a világ minden tájáról. Legtöbbjüket azóta sem láttam, hiszen mindenki hazatért saját országába. Csak Carmennel és Jean-Luc-kel találkozom gyakrabban, ugyanis mindketten HD-ben maradtak.

De most végre olyan történt, amire még csak nem is számítottam: Denise 10 év után újra HD-be látogatott Peruból!!! Igaz, csak 2 napra, úgyhogy nem is maradtam rest, átruccantam péntek délután, hogy újra láthassam.

Denise látogatásának maradandó nyoma egy Machu Picchu-s póló, egy inka kulcstartó és egy cuzcói hűtőmágnes volt, amivel büszkén gyarapítottam egyre növekvő perui szuvenír-gyűjteményem... :D

 

 

Este sétáltunk egy nagyot a város fölött, a Philosophenweg-en:

 

 

...aztán az Öreg hídon át az Óvárosba keveredtünk, ahol egykori egyetemi épületem, a Marstall kertjében egy fenomenálisan rossz német techno-koncertre leltünk egész véletlenül. Viszont a borzalmas zene ellenére nagyon jót szórakoztunk :))

 

 

Hajnalban aztán rohantam haza, mert másnap reggel érkezett Dia Stuttgart repterére...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr791986280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása