HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

1 hétvége - 2 szép város (Nürnberg, Bamberg)

2010.08.15. 21:30 :: zahor103

Két igencsak erőltetett munkahét után végre-valahára sikerült kiszabadulnom Neckarsulmból és látogatást tettem két ismerősnél, valamint két csodálatos bajor városban: Bambergben és Nürnbergben.

Pénteken egyből munka után, rettegve indultam útnak (aki ismeri a német autópályák forgalmát, különösen pénteken, az tudja, miért rettegtem... A múltkor például péntek éjfél és hajnali 1 között álltam a dugóban Stuttgart magasságában az autópályán. Egyszerűen nem hittem a szememnek!)

No de hihetetlen mázlim volt, és ezúttal csak szemben - Nürnbergből Würzburg felé - állt a csaknem 10 kilométeres kocsisor. A hatalmas zivatar is csak az utolsó 20 percben kapott el, így viszonylag hamar megérkeztem Petihez Erlangenbe. Másnap pedig újra sütött a nap, így jól bejártuk Nürnberget. Unalmas beszámoló helyett, íme, egy-két fotó.

A kutya-parkoló a kedvencem!! :)))

 

 

 

A nap végén, kellemesen fáradtan ültem autóba, és bő fél óra elteltével már Bambergben is voltam. Itt rég nem látott vendéglátó családomat kerestem fel, akiknél gyerekkoromban 3 nyarat is eltöltöttem. Jó volt velük újra találkozni, és maga a város is rengeteg régi régi élményt vetett újra felszínre.

Akkori haverom, Bernd időközben apa lett, ráadásul nem is akárhol, Thaiföldön! Ráadásul különféle szervezetek számára szervez pénzgyűjtő akciókat, amikkel a 3. világot segítik.

A nagy újra-találkozás után, vasárnap elmentünk egy közeli faluba ebédelni, aztán tettünk egy kis sétát, melynek során láttunk libát, juhot, zsilipet, házszámot tujából, de a legjobb: láttam a kocsimat, amint egy bazi nagy komp tetején halad felfelé a Majnán... :)) Azt hittem, rosszul látok. :D

Aki nem hiszi, annak itt egy fotó:

 

elvitte a vadász... :DD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr252224008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása