HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Egyhetes bicajtúra - szabadság nélkül!!!

2010.08.31. 21:30 :: zahor103

Ma nagyon büszke vagyok magamra, ugyanis Nobel-díjas ötletem támadt... :)))

Bár nem jöttem rá, hogyan lehet kőből aranyat csinálni, arra viszont igenis rájöttem, hogyan lehet egyetlen nap szabadság nélkül egyhetes biciklitúrát megvalósítani!! És nemcsak rájöttem, hanem az első etapon már túl is vagyok. Hogy miként?

Íme a recept:

1. Végy egy csodaszép , kanyargós, középkori városokkal teli folyóvölgyet, amely nem esik messze a munkahelyedtől. Például a Jagst folyó völgyét.

2. Oszd föl a túraútvonalat akkora szakaszokra, amelyeknek a dupláját simán letekered egy fárasztó munkanap délutánján.

3. A napi meló után ne légy rest, máris indulj az adott szakasz kiinduló-pontjára. Ügyelj arra, hogy a csomagtartódban mindig legyen bicikli!!!

4. Tekerd le a távot, élvezd a napsütést, a friss levegőt, készíts fotókat, nézd meg az útba eső városkákat, kastélyokat, templomokat, várakat. Majd ha végigértél és kipihented magad, tedd meg az utat visszafelé is, egészen más szögből szemlélve a korábban látottakat.

5. Napi túrád végeztével bringa a csomagtartóba, te meg haza.

6. Holnap a már elért állomástól folytatod, egészen addig, míg a kiszemelt túrának a végére nem érsz.

Az én esetemben ez így néz ki:

 


Bicaj a Jagst mentén nagyobb térképen való megjelenítése

 

És íme, az első nap néhány fényképe (katt ide!)

 

Egyetlen dolgot bánok csak: hogy ez miért nem jutott már előbb eszembe?! Annyi itt a folyóvölgy, és mindjárt itt a tél...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr92263397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása