HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Különös bicajtúrám harmadik napja

2010.09.02. 22:29 :: zahor103

Posztlaborális vagyis munka utáni biciklitúrám :))) harmadik napja majdnem meghiúsult, mert annyi meló szakadt ma a nyakamba, hogy borzalom, és természetesen mindegyik prio 1... mi más?

Úgyhogy délután 5 után már annyira kimerült voltam szellemileg, hogy semmi kedvem sem volt ma is bicajozni menni. De aztán szerencsére legyőztem a bennem rejlő punnyadást, és csak elmentem. Nem is bántam meg.

Bár a mai táv igen rövidke volt, azért így is sok szépet tartogatott: indulás tegnapi célállomásomról, Jagsthausenből, ahol a híres Götz von Berlichingen kastélyának kertjében parkoltam le, majd miután kialkudtam az egyik rózsabokor mögött rejtőzködő kertésszel és szobalánnyal, hogy hadd maradjon már ott a kocsim egy-két órára, neki is vágtam a három íves folyókanyarnak, ami még elválasztott a ciszterciták gyönyörűséges kolostorától.

Kloster Schöntal egészen önmagában áll az erdőben, a folyó egyik kanyarulatában. Ha nem lenne mellette országút, akkor teljességgel idilli és romantikus lenne a környezet. Így "csak" 95%-ig az. :))

De nem szaporítom tovább a szót, mert a) hulla fáradt vagyok / b) a fotók úgyis töbebt mondanak.

Megjegyzésül esetleg annyit: az első fotón szereplő híd csak és kizárólag a bicikliút miatt épült. Na, ezt nevezik biciklis infrastruktúrának! Lenne mit tanulnunk tőlük... :)

Ha a képre kattintasz, onnan elvileg továbbhaladva meg fogod tudni nézni a mai napon készült néhány fotót. (azért nem 100%, mert nem tudom, hogy a fészbukom mennyit enged, mert elvileg mindenfajta idegen hozzáférést letiltottam..) Szóval valaki majd anyázzon, ha mégsem láthatók a fotók) :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr362267845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása