HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Bútoraim

2010.05.19. 22:00 :: zahor103

Szépen bővül a repertoár...

A héten kis lakásom rendetlenségét további hasznos bútordarabokkal bővítettem:

Végre egy kényelmes szék a laptop elé. És amilyen szerencsém volt, az eredeti ár kb. 20%-áért megkaptam. És még abból is volt képem alkudni, eh-eh... :))

 

Hasonlóan kedvező áron találtam ezt az asztalt is a nappaliba. Saját kezűleg szereltem össze, csakúgy, mint a fenti széket.

 

Csak egy napot kellett magányosan várnia az asztalnak, és másnap meg is érkezett a hetekkel ezelőtt rendelt csodaszép kanapé. Pihe-puha, kihúzhatós, és tele párnával. Asszem, át is költözöm a nappaliba... :)

A hát- és előtérben éktelenkedő doboz- és bútorlap kavalkád pedig nem más, mint az új nappali-falibútor. Szekrénnyel, polcokkal, TV-állvánnyal, és rengeteg csavarral, amiket majd a megfelelő helyekre kell befúrjak, hogy 3D-ben is megcsodálhassam az objektumot. Jó kis puzzle-nek ígérkezik... :)

És last but not least...

állítható magasságú kis bárszékem, hogy végre ne állva kajáljak mindig. Ez még pont elfért a konyhában. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr652031782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása