HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Húsvét hétfő - a kiutazás

2010.04.06. 22:55 :: zahor103

Húsvét hétfő...

...az utazás "remek" volt, kb. 4 óra alatt pakoltam be mindent a kocsiba, szakadó esőben... úgyhogy a locsolást idén kihagytam... :S Az út kb. 80%-án hatalmas szembeszél és zuhogó eső.. ja és ex-jugoszláv vendégmunkások tömkelege...
de kiértem :)))

a lakás szuper... nagyon tetszik.
persze már második napja takarítok, mert a felújítás miatt minden tiszta por...
amit a fickó megígért, be is rendezte. a konyha egész kicsi, de nagyon szuper lett. és volt benne egy-két meglepi ajándék: késkészlet tartóval, mikró, WOK készlet...

a nappali üres, azt én rendezem majd be. Illetve van benn egy asztal két székkel. majd nézek valami kihúzhatós kanapét meg talán valami kisebb polcot meg asztalt. ja és szőnyeget, mert minden csempézve van...

a meló is jól indult. nem hajtottam magam halálra, és egész nap tök szép idő volt. a kollégák fiatalok és jófejek. van egy félig pakisztáni, egy félig orosz meg egy német. persze mindhárman "echte németek". :))

meló után összeraktam a bicajt és körbebicóztam a környéken. élelmiszerboltot nem találtam sajna a közelben (ez egy ilyen Rózsadomb-szerű környék, tele családi és ikerházakkal, kiskertekkel, csendes utcákkal). Viszont van lábápoló-bolt és temetkezési vállalkozó... hülyék ezek a germánok. :))

aztán felbicajoztam a környék legmagasabb szőlődombjára, aminek amúgy a tövében lakom. félelmetes volt a kilátás!! nagyon szép a naplemente odaföntről és belátni a vidéket úgy 20-30km távolságig. És persze a mindenhonnét látható neckarsulmi hőerőművet. Romantikus. :)

Hát ez most egy ilyen rövid és igénytelen blog-indító lett, de majd ha több időm lesz, összébb szedem magam. ;)

 

kipakolás előtt...

 

 ...és után 

Hihetetlen, mennyi minden befér egy autóba! (a kerék azt hivatott szimbolizálni, hogy a cuccokon kívül még egy 28-as kerekű trekking bicajt is begyömöszöltem...)

Szólj hozzá!

Címkék: nap húsvét első pakolás kiutazás

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr751903032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása