HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Biciklivel munkába

2010.04.10. 22:00 :: zahor103

Szombaton - az első hétvégémen - nyeregbe pattantam, és kipróbáltam, mennyire is lakom a munkahelytől... biciklivel.

Hatalmas élmény volt! Az út csodálatos helyeken vezetett: erdőkön, mezőkön és virágzó réteken át, szőlődombok mellett, egy kis falun keresztül, mígnem úgy 40 perc után elértem az irodát. Eredmény: ha szép az idő, szinte mindig bringával fogok munkába járni. Megadja a kezdőlökést egy szuper naphoz! :)

Szombat lévén, nem kellett hazasietnem, így egy hosszabb utat választottam: végig a Kocher folyó mentén. A bicikliút jórészt a pár éve felszámolt vasút mentén haladt. A biciklis infrastruktúráról csak annyit: ezek a némberek fényévekkel előrébb tartanak. Mindenhol használható burkolat, padok, táblák, pihenőhelyek. Vagyis minden feltétel megvan egy egész-napos aktív pihenéshez. Nem véletlen, hogy az egyik első beruházásom a környék biciklis térképe volt. :))

Hogy mi tetszik már első ránézésre a környékben? A szőlődombok, a friss erdők, a rend és a tisztaság, na és természetesen a favázas házak!!! Imádom őket. És az itteni falvak és városok annak ellenére telis tele vannak velük, hogy a világháború végén itt szinte mindent lebombáztak, Stuttgart és Heilbronn közelsége miatt. :S

Egy szó, mint száz: élveztem ezt a napot, és biztos vagyok benne, hogy hamarosan a Neuenstadtba vezető 13 km-es út minden kövét és minden virágát ismerni fogom. :)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr571913368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása