HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Második nap is teljesítve :)

2010.09.01. 23:56 :: zahor103

Furcsa bicajtúrám második napja is jól sikerült, bár ismét nem sikerült 4-kor elhagynom a munkahelyem, ahogy szerettem volna.

Mindenesetre fél hatkor már nyeregbe pattantam Piliscsaba testvérvárosában, hogy a Jagst mentén haladva elérjem mai célomat (mármint mai félutam), Jagsthausen városát.

A folyóvölgy a mai szakaszon csodálatos ívekkel tört utat magának a Hohenlohe felföldjén, így a táj még a tegnapinál is sokkal szebb volt. Remélem, ez minden nap így lesz... :)

A leg-lélegzetelállítóbb látvány viszont kétségtelenül az autópálya-viadukt volt, ami alatt perceken át egyszerűen igézve álltam, és azon gondolkodtam, hogy a mi híres nevezetes völgyhidunk vajon hányszor férne be ez alá a monstrum alá... Igyekeztem, hogy a fotókon is átjöjjön ez a monumentalitás, de nem nagyon sikerült. :)

Jagsthausenben megnéztem a római fürdő szépen feltárt maradványait, illetve a környék Dózsa Györgyének, Götz von Berlichingennek a kastélyát, no meg az elmaradhatatlan favázas házakat, aztán teljes erővel tekertem vissza a kocsihoz, mert ahogy elment a nap, hihetetlen hideg lett.

Hát igen, ez már az ősz-köszöntő túra volt...

Fotók ide kattintva ;o)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr462265826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása