HTML

Német vagyok, nem turista

Németországba jöttem, de nem turistának. Ha érdekel, mi minden történik velem, ezen a blogon követheted. ;o)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Miért van az... ?

2010.04.22. 21:30 :: zahor103

Ittlétem óta nap mint nap merülnek föl bennem újabb és újabb kérdések...

Például miért van az, hogy Németországban minden csomagolás felbontható? Elszakítás, ujjlevágás, kiöntés, bosszankodás és szuicíd hajlamok kialakulása nélkül...

Vagy miért van az, hogy az osztrák-magyar határon megállnak az igényes élelmiszerszállítmányok?? Miért van az, hogy Németországban bármelyik bolta bemegyek, 10 percig kell gondolkodnom a polcok előtt, mert akkora a választék? És elérhető áron jutok minden finomsághoz... Tegnap például füstölt lazacot vacsoráztam, frissensült baguette-el és friss zöldségekkel, a hétvégén meg kagylós paradicsomos pennét főztem magamnak, és egyikre sem ment rá a gatyám a vásárláskor... 

És miért van az, hogy itt a zebrán kényelmesen át lehet sétálni, anélkül, hogy félúton pirosra váltana a lámpa, vagy elütne egy türelmetlen autós?

Végezetül (Föld napja alkalmából...) ...miért van az, hogy itt a gyerekek biciklivel járnak iskolába, és mindezt az állam és az önkormányzatok is támogatják? És miért van itt minden kis faluban majdnem annyi bringaút, mint autóút? És biciklitárolók minden sarkon? És padok és szemetesek 50 méterenként? És.. és.... és... és????

 Németország, én így szeretlek... :)))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemetvagyoknemturista.blog.hu/api/trackback/id/tr461943822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildiaduracellnyuszi 2010.07.05. 00:01:51

pár napja lopták el a leláncolt bicajomat a saját házunk elől. amúgy meg képzeld a rakóczi úton jártam tegnap, és az egyik zebránál van egy számláló. 11 mp-d van átérni, ha nem megy (nekem is csak futólépésben sikerült) akkor.... inkább hagyjuk.
süti beállítások módosítása